YayBlogger.com
BLOGGER TEMPLATES

Saturday 21 September 2013

sAyAng AwaK ♥

                   بسم الله الرحمن الرحيم
macam mana nak tinggalkan mesir kalau hati ni dah sangat cinta?
macam mana nak tinggalkan awak Baiti kalau hati ni dah bertaut erat T_T macam mana hati ni nak lupakan awak kalau awak sentiasa buat saya rindukan awak :( biaanne awak . Mungkin tu cara Allah nak uji persahabatan kita :)

awak Si Budak Kuat ! dengar ni ^_^ cinta,kasih,sayang,rindu saya dekat awak..
insyaAllah xkan pernah padam...Kalau nak ikutkan hati ni Ya Allah sangat-sangat sedih :( tapi pokok ukhwah yang dah kita tanam xkan pernah layu ^_^ insyaAllah makin banyak hasilnya ...

awak faham kita kan?mungkin perjuangan saya terhenti disini sahaja :( tapi perjuangan awak masih jauh . FIGHTING ! berat hati ni nak jauh dari awak..betul kata awak,belum apa-apa saya dah mula rindukan awak,awak yg selalu duduk sebelah saya dalam class,kita belajar hafal untuk quiz last minute sama-sama,kita buat experiment sama-sama,main basket sama-sama,lari-lari beli jajan sama-sama,pergi cafe sama-sama,kira calori jajan sama-sama :( i will miss all of that...i will T_T

AWAK !antara kemanisan hidup apabila seseorang memiliki sahabat yang setia tanpa sebarang kepentingan ..Persahabatan yang sebenar adalah persahabatan sehingga ke syurga ...insyaAllah semoga berkekalan .

XOXO Medicaliph4 .Team Azhar Da Best .Semoga ukhwah kita berkekalan hingga ke syurga sahabat 

P/S:Misr Tunggu Saya Datang Jumpa Awak lagi ^_^

No comments:

Post a Comment